Sobre Pipedrive

Pipedrive is a web-based Sales CRM and pipeline management solution that enables businesses to plan their sales activities and monitor deals. Built using activity-based selling methodology, Pipedrive streamlines every action involved in converting a potential deal into a successful sale. As a cloud-based application, the solution can be accessed from anywhere 24x7 using any web browser or dedicated mobile apps. Pipedrive provides sales personnel full visibility of different sales pipelines. A robust interface displays the progress stages for each deal with the complete details for next actionable items. The activity & goal feature allows users to track the pending activities in each pipeline. Pipedrive also offers custom sales reporting tools to monitor individual and team level targets, analyze sales data and generate visual reports. Pipedrive's mailing system seamlessly integrates with multiple email service providers including Outlook, Gmail and Yahoo. Users can send and receive emails from multiple accounts using their Pipedrive account. The solution also integrates with various leading CRM tools to transfer contact details, communication history and other information across applications. Apart from these, the solution also integrates with Google Maps, MailChimp, Trello and Zapier.
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Vídeo de Pipedrive
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Precios de Pipedrive

Pipedrive no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Pipedrive está disponible a partir de 14,90 €/mes.

Precio inicial:
14,90 €/mes Ver precios
Detalles de precios:
A simple CRM starting at $14.90 per user per month subscription. It's easy to add or remove team members at any time. Ver los planes de precios
Versión gratuita:
No
Prueba gratuita:

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Agile CRM

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Opiniones de Pipedrive

Evaluación de función

Relación calidad-precio
4,4
Funcionalidad
4,3
Facilidad de uso
4,6
Asistencia al cliente
4,4
5 opinones sobre 2.412 Ver todas las opiniones
Usuario verificado
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
4
Funciones
4
Facilidad de uso
4
Asistencia al cliente
5

4
Publicado el 19/6/2022

Muy buena opción

Puntos a favor

Pipedrive es el CRM en nuestra empresa, el equipo comercial usamos la herramiento de forma diaria para el aumento de la base de datos de clientes, leads, convertir los clientes, campañas de Marketing entre otros.

Desventajas

Facilitar el proceso de integración y onboarding.

Krsna S.
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
5
Funciones
5
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
5

5
Publicado el 7/4/2022

Organizacion

siento que nos hace falta explotar mas el software pero lo recomiendo para todos aquellos que quieras organizar sus procesos

Puntos a favor

Me gusta pipedrive porque nos ayudo a organizarnos como empresa en todos los departamentos yo califico a pipedrive 10 de 10

Desventajas

hay varias funcionalidades que tiene4s que pagar aparte y a veces si son necesarias

Usuario verificado
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
0
Funciones
3
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
4

4
Publicado el 29/5/2020

Comencemos por algo sencillo

es ideal si tienes una empresa pequeña donde no se tienen tantas ventas, mas calidad que cantidades. la complementación de la herramienta es fácil, amigable e intuitiva de usar.

Puntos a favor

puedes gestionar a tus clientes de forma fácil, tienes diferentes planes según tus necesidades, el primero puede ser muy básico. Me gusta que últimamente han en sus servicios al cliente, a adaptación del idioma y las capacitaciones sobre la herramienta.

Desventajas

tiene limitaciones en la gestión de correos, puedes integrar con Mailchimp pero no puede ver las misma métricas que es otras herramientas.

Arbey L.
  • Sector: Inalámbrico
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
4
Funciones
4
Facilidad de uso
4
Asistencia al cliente
5

5
Publicado el 28/1/2022

Herramienta facil de usar e implementar

Puntos a favor

Me encanta la usabilidad y lo fácil que es gestionar las pipes, ademas los workflows son muy potentes!

Desventajas

No me gusta que crearon una seccion de leads muy interesante pero que no se conecta con las cuentas de los posibles leads, las notas que dejas en el lead o la actividad no se refleja en la cuenta

Sam B.
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
5
Funciones
4
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
5

5
Publicado el 26/4/2022

Customizable CRM that is easy to deploy and offers endless customization possibilities

It is great! I've used it in the past, got locked into Hubspot for too long, and once I was out of their contract, I immediately came back to Pipedrive.

Every so often, I test other CRM, and while some others may have cool bells and whistles, the features that other CRMs have and Pipedrive lacks tend to be related to shiny object syndrome. Pipedrive is practical, easy to use, and simple to train and onboard new employees.

Another great thing about Pipedrive is its active community. Their forum is a great place to gain inspiration for the service and communicate with others for assistance in building unique integrations.

Their support is excellent and always available via chat right from your CRM.

Puntos a favor

Most CRMs force you to use it the way they think is best. But not all sales teams are alike. Pipedrive works well for us because we can customize it to work exactly how we need it. Customizing is easy and does not require coding.

Pipedrive integrates nicely with services like Zapier and various forms of plugins. This allows us to connect our CRM with all of our software applications.

Desventajas

Pipedrive has great email functionality, but it lacks a shared inbox (similar to Help Scout). We have a general sales email that our team manages as a sales team. If you want to use Pipedrive, you are forced to require all salespeople to communicate with their email instead of company-wide accounts.

This creates separation within our organization as we can't rely on Pipedrive for email communication.

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