Stripe


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1603 reseñas (4,5/5)
 

Stripe is a cloud-based solution that offers a varied set of unified APIs and tools that enable businesses to manage and accept payments online.

Stripe handles key payment functions, such as subscriptions, storing cards and direct payouts to user bank accounts. It also offers solutions for mobile and web payments that are specially built for developers. Stripe enables businesses to accept international debit cards, credit cards and currencies.

Other key features include full-stack payments, PCI compliance, invoice paying, instant payment acceptance, shared customers and the collection of transaction fees. Stripe does not require any card storage fees, validation fees, setup fees, monthly fees or refund fees.

Stripe provides support options such as online support, a customer knowledge base and forums. Additionally, Stripe can be integrated with applications such as Shopify, FreshBooks, Zoho Invoice, Zoho Subscriptions, TalentLMS, Squarespace, Sellsy, Intercom, Slack, Zapier and Abacus.

 

Stripe - Checkout
 
  • Stripe - Checkout
    Checkout
  • Stripe - Integrated mobile payment
    Integrated mobile payment
  • Stripe - Zoho integration
    Zoho integration
Sistemas operativos compatibles:
Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Navegador web (independiente de SO), Windows 2000, Windows 8, Windows 10

1603 reseñas sobre Stripe

 

Usuario verificado Especialidad: Desarrollo de programas Número de empleados:  13-50 empleados Número de empleados:  13-50 empleados

28/7/2020

28/7/2020

Fuente de la reseña: Capterra

Una buena api para realizar la cobranza de un servicio o producto.

Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

En general lo utilizamos para el proceso de cobro de todos los productos que vendemos, es fácil de auditar y dar seguimiento a las compras realizadas por nuestros clientes en caso de cualquier queja, por lo cual es fácil darles una respuesta pronta.

Puntos a favor

El apartado en su página web permite fácilmente crear productos, planes e incluso por mociones o cupones de descuento; después estos datos pueden ser implementados en cualquier desarrollo web o móvil simplificando mucho así la administración de la cobranza.
En general acepta la mayoría de tarjetas y divisas. Lo utilizamos en México mucho antes que tuvieran oficinas abiertas en este país por su simplicidad.

Puntos en contra

El esquema y relación plan, producto/precio, puede ser confuso al principio, más si se planean crear en otra plataforma que no es propiamente la de stripe, pero es posible mediante su api que está en javascript y .net.

Oscar D. Especialidad: Diseño gráfico Número de empleados:  13-50 empleados Número de empleados:  13-50 empleados

25/5/2020

25/5/2020

Fuente de la reseña: Capterra

Malas condiciones y Reembolsan Pagos

Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

Mala mala mala, empece a operar y devolvieron todos los saldos a los clientes, haciendo poner mi empresa en peligro tanto por la imagen de cara al cliente como el negativo de caja. Dejaron de responder al correo y nadie se comunicaba conmigo para unas explicaciones claras. Malisima experiencia.

Puntos a favor

La facilidad de abrir cuenta y empezar a funcionar

Puntos en contra

El tiempo en depositar tu dinero en la cuenta y si llegan a ingresarlo.

Matthew V. Especialidad: Marketing y publicidad Número de empleados:  2-10 empleados Número de empleados:  2-10 empleados

5/12/2019

5/12/2019

Fuente de la reseña: Capterra

Integrates seamlessly with everything

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Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

Very positive. Great alternative for start up businesses, or online businesses that can save a lot of time.

Puntos a favor

So you can use Stripe with invoicing and subscription software or you can build out your own system if you are a geek that is PCI compliant fairly easily. Almost everything has an integration option and if you get stuck with a problem for whatever reason you can log into the dashboard and usually figure it out from there, if you can't they have great support documentation and even a chat option. Compared to similar competitors you even save a little bit. I especially like their ACH fees, some of the lowest I've seen.
An added bonus is that I don't have to pay for monthly statement fees or pay the annual PCI compliance fee and surveys because they add that into the flat rate.

Puntos en contra

Only thing I'd like to see is an option to download statements in a PDF format like previous merchant processing providers, but rarely do I need it.

Usuario verificado Especialidad: Organización de eventos Número de empleados:  2-10 empleados Número de empleados:  2-10 empleados

13/4/2020

13/4/2020

Fuente de la reseña: Capterra

Excellent platform for build a SaaS app

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Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

So far, the Stripe team has been great and the platform has been very reliable. Most issues we have experienced are generally related to the credit card issuer and not Stripe.

Puntos a favor

One of the best APIs out there. Many examples and great customer support make Stripe easy to integrate. A broad feature set allows you to grow into the product as needed. Excellent Partner Program support as well.

Puntos en contra

This is not necessarily Stripe's fault as they do their best to shield you as best as possible from changes to the financial / banking networks, but it can be difficult to keep up with these changes as their API is updated to support them (e.g. privacy changes, refund policy changes, etc...).

Kory L. Especialidad: Marketing y publicidad Número de empleados:  13-50 empleados Número de empleados:  13-50 empleados

10/9/2020

10/9/2020

Fuente de la reseña: Capterra

Stripe - One of the best and most affordable Payment Gateways

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Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

Stripe is one of the top 2 payment gateways that we recommend our eCommerce clients. The feedback from them is always positive and they often thank us for recommending it to them.

Puntos a favor

There are so many options when it comes to payment gateways for eCommerce websites and point of sale. The best thing about Stripe is that it is easy-to-use and setup and more importantly, you can have one account for your online eCommerce payments and in-person POS + all of the necessary equipment to go with it.

Puntos en contra

There aren't too many negatives. The only issue that we come across is that Stripe does not allow accounts for specific industries (e.g. CBD sales). Hopefully, they will lighten their restrictions over time.