Sobre Zoho Inventory

Zoho Inventory is a cloud-based inventory management solution designed for small to midsize businesses. It features inventory management modules including reporting and analysis, vendor managed inventory and lot traceability. It features mobile compatible apps for Android and iOS devices. Zoho features built-in shipment estimating, tracking and delivery confirmation features that allow users to invoice, ship and track products. The solution allows users to create purchase orders, backorders and drop shipments. Users can track every item in the inventory with serial number and batch tracking feature. Zoho Inventory integrates with multiple e­-commerce sites such as eBay, Etsy and Amazon. It is priced at a monthly subscription based on the numbers of orders processed per month. As a Zoho product, the solution is integrated within the Zoho Finance Suite. As such, it features integration with books, Zoho’s accounting and bookkeeping solution. Pricing is based on a monthly subscription basis.
Zoho Inventory Software - 1
Zoho Inventory Software - 2
Zoho Inventory Software - 3
Zoho Inventory Software - 4
Zoho Inventory Software - 5
Zoho Inventory Software - 6
Vídeo de Zoho Inventory
Zoho Inventory Software - 1 - miniatura
Zoho Inventory Software - 2 - miniatura
Zoho Inventory Software - 3 - miniatura
Zoho Inventory Software - 4 - miniatura
Zoho Inventory Software - 5 - miniatura

Precios de Zoho Inventory

Zoho Inventory dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Zoho Inventory está disponible a partir de 79,00 US$/mes.

Precio inicial:
79,00 US$/mes Ver precios
Versión gratuita:
Prueba gratuita:

Alternativas a Zoho Inventory

Microsoft Excel

Microsoft Excel is a productivity solution that helps businesses of all sizes create spreadsheets to organize data and... Saber más
ERPNext is an enterprise resource planning (ERP) solution that offers financial accounting, project management, human... Saber más
Tallyfy is workflow software that lets you document and automate every business process across your company. Track... Saber más

Wave Accounting

Online accounting software that provides features including invoicing, billing, payment tracking, payroll management,... Saber más

RepairShopr

RepairShopr is designed to help businesses manage ticketing, invoicing, point of sale (POS), CRM and marketing... Saber más

inFlow Inventory

Looking for an inventory and order management system for your small or medium-sized business? inFlow is used in over 90... Saber más

Opiniones de Zoho Inventory

Evaluación de función

Relación calidad-precio
4,3
Funcionalidad
4,2
Facilidad de uso
4,4
Asistencia al cliente
4,3
5 opinones sobre 358 Ver todas las opiniones
Alba
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
3
Funcionalidades
4
Facilidad de uso
4
Asistencia al cliente
4

4
Publicado el 29/11/2022

Inventarios sin complicaciones

Muy buena, facilita mucho la tarea tediosa de andar controlando el stock de productos.

Puntos a favor

Lo que más destacaría de esta herramienta es la facilidad con la que puedes tener el stock de tu fábrica o almacén controlado de manera muy precisa. Estará subido en la nube y se complementa muy bien con Zoho Books.

Desventajas

No es útil para controlar el stock en fábricas o almacenes que se dediquen a la fabricación de alimentos, cosméticos, es decir, en la mezcla de diferentes ingredientes. Además, desde mi punto de vista y, para poder aprovechar al máximo todo lo que ofrece el software, necesitarás de alguien que te lo implemente.

Usuario verificado
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
4
Funcionalidades
5
Facilidad de uso
4
Asistencia al cliente
4

4
Publicado el 28/11/2022

Zoho Inventory - Gestión de pedidos

Es una buena aplicación para organizar, y tener un seguimiento de tus pedidos así como de tu propio inventario.

Puntos a favor

Esta aplicación es bastante buena para poder gestionar en la nube los pedidos, y además, permite crear o ejecutar tus pedidos de compraventa y tener un seguimiento de ellos. Por otro lado, se puede implementar fácilmente a las páginas webs.

Desventajas

Tiene unos precios muy altos para lo que es la aplicación y podrían ponerlos más asequibles para captar a más clientes.

Usuario verificado
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
5
Funcionalidades
5
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
5

5
Publicado el 24/6/2021

Buena solución

Fue poca, probamos un tiempo el uso de esta herramienta pero no se adecuo a nuestras necesidades y se optó por un desarrollo propio

Puntos a favor

Me gusto, te permite administrar muy bien pedidos e inventarios sin embargo no es una aplicación que se adecuase a las necesidades que teníamos

Desventajas

Al momento de implementar nos resultó difícil de entender, quizá necesita mejor soporte pero fuera de eso, todo en orden

David
  • Sector: Semiconductores
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
4
Funcionalidades
5
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
4

5
Publicado el 2/8/2022

Robust inventory management tool

Provides a wide variety of functions to optimally manage inventory tracking.

Puntos a favor

Facilitates tracking of products at all stages through a verification and logging mechanism for employees. Allows you to generate reports for real-time analysis, enabling you to review, track and manage supplies efficiently. The suite of integrations it offers is simple to perform and very productive. With bar code scanners you can be very accurate in collecting data on products in stock.

Desventajas

It was a bit complicated to finalize the integration with some third party platforms.

Sancharini S
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión
Relación calidad-precio
4
Funcionalidades
4
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
4

5
Publicado el 11/3/2021

Practical, economical option for Inventory Management

Functional company, hands on management. Can write to them any time, it's a different thing that they don't reply, but get the ball moving through their team !

Puntos a favor

Practical features that are used by any warehouse daily, pick list, packing list, item management, batch / serial number management etc... all in all a complete package for warehouse management.

Desventajas

Can be more economical due to scale of zoho, they could pass some more discount to clients.

Alternativas consideradas

Salesforce Marketing Cloud

Razones para cambiar a Zoho Inventory

Complete solution / package to run a business, not only inventory management.

Categorías relacionadas